Contact
TELEFOON
+31 (0)341 23 24 75
(Ma – Vr tussen 8:00 uur en 17:00 uur)
EMAIL
webshop@royallook.nl
Betalen
- Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
U kunt bij ons veilig via de volgende betaalmogelijkheden betalen: IDeal, Bancontact, Belfius Direct Net, Creditcard, KBC-CBC Betaalknop, Klarna betaal later, Paypal en Sofort Banking
- Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Ja zeker! Kunt u bij ons alleen vooraf betalen. Wanneer de betalen is voldaan met één van onze betaalmogelijkheden, dan gaan wij direct voor u aan de slag! Heeft u de bestelling op een werkdag voor 12:00 uur geplaatst? Dan versturen wij de bestelling dezelfde dag nog! In 95% van de gevallen heeft u deze bestelling de volgende dag al in huis!
Retourneren
- Kan ik mijn bestelling retourneren?
Op maat gesneden stoffen kunnen helaas niet geretourneerd worden. Dit geldt voor al onze stoffen. Om teleurstellingen te voorkomen raden wij altijd aan vooraf een staaltje te bestellen. Zo weet u exact welke kwaliteit en kleur stof u ontvangt bij het plaatsen van de definitieve bestelling. Wanneer er door ons een fout is gemaakt, denk hierbij aan een vlek/beschadiging in de stof, neemt u dan contact op met de klantenservice! Zij kunnen u verder helpen.
- Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Wanneer een beschadigde stof geretourneerd wordt, is dit uiteraard altijd op kosten van Royal Look. Neem bij een beschadigde stof dan ook altijd gelijk contact op met de klantenservice.
- Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Zodra een stof geretourneerd is, streven wij binnen 1 werkdag na ontvangst contact met de klant op te nemen
- Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neem bij een incomplete of beschadigde bestelling altijd gelijk contact op met de klantenservice. Zij kunnen u gelijk helpen en met een passende oplossing komen.
Overige vragen
- Welke stofsoort kan ik het beste kiezen?
Wanneer u twijfelt over welke stof u het beste kunt gebruiken bij uw volgende project, kunt u uiteraard altijd contact opnemen met de klantenservice. Door de jarenlange ervaring in de ‘stoffenwereld’, kunnen zij u zeker op weg helpen bij uw volgende project!
- Kunnen mijn stoffen ook op maat gesneden worden?
Wij kunnen de door u bestelde stoffen in de juiste formaten aanleveren. Hiervoor kunt u op de afrekenpagina een bestelnotitie achterlaten. De werknemer die uw bestelling verwerkt, zal hier rekening mee houden bij het verwerken van uw bestelling. Voorbeeld op maat gesneden: u heeft 9 meter stof besteld, maar wenst deze in 3 stukken van 3 meter te ontvangen.
- Werken jullie ook met kortingscodes en/of acties?
Uiteraard komen er bij ons regelmatig leuke acties online! Wilt u hiervan op de hoogte blijven? Dan kunt u zich op de voorpagina van onze website aanmelden voor de nieuwsbrief. Leuk feitje: wanneer u zich aanmeld voor de nieuwsbrief, dan ontvangt u automatisch een 10% kortingscode (éénmalig te gebruiken) via de mail.
- Hebben jullie ook een fysieke winkel naast de online stoffenwinkel?
Wij hebben helaas geen fysieke winkel. Wanneer u de stof vooraf wilt voelen, zien en eventueel testen, dan raden wij altijd aan vooraf een stofstaaltje te bestellen. Dit kunt u heel gemakkelijk via de website regelen. Verder zijn wij altijd aanwezig tijdens de edities van het Stoffencircus.
Verzending
- Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Bestellingen uit Nederland met een bestelwaarde onder de € 70,- worden voor € 4,95 geleverd, voor bestellingen uit België en Duitsland is dit € 6,95. Bij bestellingen boven de € 70,- komen deze verzendkosten voor u te vervallen. Wanneer u alleen stofstaaltjes heeft besteld, dan worden deze voor maar € 1,- geleverd, ongeacht het aantal stofstalen.
- Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Wanneer u uw bestelling op werkdagen voor 12:00 uur heeft geplaatst, dan wordt deze bestelling dezelfde dag nog verzonden. De bezorging plannen wij altijd op 1 dag later. DPD doet er dan alles aan om dit waar te maken. In 95% procent van de gevallen is dit ook het geval! U ontvangt altijd later op de dag een mail met een Track & Trace. Hierdoor kunt u heel gemakkelijk zien wanneer u uw stofjes kunt ontvangen.
- Hoe zie ik of een stof op voorraad is?
Bij alle stoffen kunt u gemakkelijk de voorraad nakijken. Dit staat altijd op de pagina van de stof vermeld. Stoffen die bij ons onder de zogenoemde ‘Basisstoffen’ vallen hebben wij standaard op voorraad. Heeft u meer nodig dan de voorraad die online aangegeven staat? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.
- Wie levert mijn bestelling?
Wij versturen alle bestellingen met DPD. DPD heeft een 24-uurs levering en maken dit naar onze mening in 95% van de zendingen waar.
- Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Wanneer u tijdens het eerste bezorgmoment niet thuis bent, zal de postbezorger altijd een poging doen bij uw buren. Zijn uw buren op dat moment ook niet in de gelegenheid om het pakket aan te nemen? Dan zal de bezorger altijd een 2e poging doen om het pakket bij u af te leveren. Normaliter is dit een dag later al! Bent u dan ook niet thuis? Dan zal u een bericht ontvangen en kunt u uw pakketje bij het dichtstbijzijnde DPD afhalen.
- Kan ik een bezorgafspraak maken?
Bent u een dag na de bestelling niet thuis? Dan kunt u dit doorgeven d.m.v. een bestelnotitie achter te laten op de afrekenpagina. Wij zullen de bezorging dan op een later moment voor u plannen.
Bestellen
- Hoe plaats ik een bestelling?
Wij hebben de website zo ingericht dat het voor u heel gemakkelijk en overzichtelijk is om de stof te bestellen. Heeft u een leuke stof gezien bij ons op de website? Dan kunt u op de pagina van deze stof het aantal strekkende meters bestellen. Dit is al mogelijk vanaf 0,5 meter en gaat dan met stapjes van 0,1 meter omhoog. Na het invoeren van het gewenste aantal drukt u op de groene knop ‘In winkelmand’. Wanneer u de gewenste stof(jes) naar uw winkelmand heeft geplaatst, kunt u deze vanuit hier afrekenen. Heeft u hier vragen over? Neemt u dan gerust contact op met de klantenservice. Zij helpen u graag verder!
- Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
U kunt uw bestelling zeker af laten leveren op een ander adres! Op de afrekenpagina kunt u uw facturatiegegevens invoeren. Wanneer uw facturatiegegevens anders zijn dan uw aflevergegevens, dan kunt u dit op de afrekenpagina aangegeven. Kruis dan het vakje aan achter de zin: ‘Verzenden naar een ander adres?’ Hier kunt u de aflevergegevens verder invullen.
- Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is bij ons helaas niet mogelijk om uw bestelling in het magazijn af te halen. Wanneer u een bestelling voor 12:00 uur heeft geplaatst, heeft u deze de volgende dag al in huis. U kunt er ook voor kiezen om de bestelling op een DPD afhaallocatie af te laten leveren.
- Ontvang ik een bericht wanneer ik de bestelling heb geplaatst?
U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling automatisch een bevestiging via de mail. Bij deze mail zit ook automatisch de bijbehorende factuur bijgevoegd. Heeft u deze mail niet ontvangen? Wellicht is de bevestiging in uw spam map terecht gekomen. Is dit ook niet het geval? Dan zou het kunnen dat u een verkeerd mailadres heeft doorgegeven. Neem in dat geval gerust contact op met onze klantenservice! Zij sturen u de orderbevestiging en bijbehorende factuur nogmaals toe.
- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Wanneer uw bestelling nog niet is verwerkt, is het uiteraard nog mogelijk om de bestelling te wijzigen! Neem na het plaatsen dan ook z.s.m. contact op met de klantenservice. Zij kunnen u verder helpen.
- Hoe maak ik een account aan?
Wanneer u uw bestelling plaatst, kunt u ervoor kiezen om een account bij ons aan te maken. Het handige aan het hebben van een account is, dat u altijd kunt terugzien wat u voorheen heeft besteld. Heeft u hier verder nog vragen over? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.
Zakelijke klant
- Klantenkring Royal Look
Het klantenbestand van Royal Look is zeer omvangrijk en varieert van particulieren handwerkers, creatieve doe-het-zelvers en hobbyisten tot aan scholen, tv-studio’s, theaters, confectiefabrikanten, confectionairs, winkeliers, webshops, textielhandelaren en grote multinationals.
- Grote afname
Bij grotere afnames maken wij graag een vrijblijvende offerte op maat. Hiervoor kunt u contact opnemen per email (webshop@royallook.nl) of telefonisch via +31 341 232 475.
Nieuwsbrief
- Aanmelden nieuwsbrief
Wilt u graag wekelijks op de hoogte blijven van alle exclusieve aanbiedingen en wisselingen in het assortiment? Dan kunt u zich onderaan de voorpagina aanmelden voor de nieuwsbrief van Royal Look. Leuk bijkomend feitje; als dank voor het aanmelden van onze nieuwsbrief, ontvangt u automatisch een mailtje met een éénmalige kortingscode van maar liefst 10%!
Stofstaaltjes
- Ik zou voor het bestellen de stof graag even willen zien en voelen, kan dit?
Uiteraard kunt u de stof vooraf even zien en voelen. Dit snappen wij heel goed en raden wij dan ook altijd aan! Van iedere stof op de website kunt u dan ook vooraf een stofstaaltje bestellen. Naast de ‘groene knop’ om het aantal meters te bestellen, kunt u ook op de ‘groene knop’ drukken met: ‘Staaltje bestellen’. Dit kost € 1,- per stofstaal.
- Verzending stofstaaltjes
Stofstalen worden altijd als briefpost verstuurd. Hier is dus helaas geen Track & Trace van beschikbaar. De verzending wordt verzorgd door DPD. Als u de stofstaal(tjes) op werkdagen voor 12:00 uur heeft besteld, dan wordt deze dezelfde dag nog verstuurd. De levertijd hiervan is 1-2 werkdagen.
- Hoe groot is een stofstaaltje?
Normaal gesproken is een stofstaaltje ca. 10 x 10cm. Wanneer u een staaltje besteld van een stof met bijv. een print of een ruit, zal de werknemer rekening houden dan deze goed zichtbaar is. Vaak is de stofstaal dan ook groter dan dit. Er is dus geen vaste maat van een stofstaal, maar ze zijn altijd groot genoeg om de kleur, dikte en print goed te beoordelen.
Veelgestelde vragen
Mocht u vragen hebben, neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Bij grotere afnames maken wij graag een vrijblijvende offerte op maat. Hiervoor kunt u contact opnemen via ons contactformulier.
ROYAL LOOK
Waterweg 2
3849 PG Hierden
FASHION STOCKLOTS
KvK: 08101477
BTW: NL002150775B30